Anàlisi de publicitat
iPad Pro — What’s a computer — Apple
El producte que se'ns presenta és el nou iPad Pro de Apple. Va ser llençat al Novembre de 2017 dissenyat i creat per Apple i la compañia TBWA/Media Arts Labs.
Aquest anunci va dirigit a un públic d'entre els 18 i els 55 anys però que pertany més a una classe social alta. Està dirigit al públic més exclusiu i sofisticat de la població. El producte va dirigit a un tipus de persones extrovertides, socials i sobretot actives, que puguin utilitzar ho i que pugui facilitar i agilitzar el seu ritme de vida i aprofitar les oportunitats tecnològiques que aquest li brinda, tot això combinat amb un estil de vida avantguardista i sofisticat. Les tècniques de publicitat que s'utilitzen són principalment per convèncer i seduïr. Ens intenta convèncer perque al final de l'anunci l'adolescent es troba al jardí de casa seva i quan la veïna li pregunta 'què està fent amb l'ordinador' la nena li contest "Qué es un ordenador?". Doncs aquí ens està fent una comparació amb un iPad i un ordinador. Per seduïr el que utilitza són patrons ideals ja que l'actriu de l'anunci és bastant coneguda als Estats Units, doncs apple està utilitzant a un famós per anunciar el seu producte. També t'està dient que aquest producte és una solució fàcil ja que t'el pots emportar a tot arreu. Un altre recurs utilitzat és la cançó utilitzada, perque fa que se't quedi enganxada al cap, té ritme. Per últim al ser una nova tecnologia el que fa és mostrar les millores que té i el que pots fer amb ell.
El que Apple ens està intentant vendre és una visió ideal de la humanitat.
Pase lo que pase yo estoy a tu lado - Spot Pizza Casa Tarradellas
En aquest anunci se'ns presenten les pizzes fresques de Casa Tarradelles. Va ser llançat a l'octubre de 2016 en forma d'espot televisiu, dissenyada i creada pel publicista català Oriol Villar.
Aquest anunci, com tota la comunicació de Casa Tarradellas, va dirigida a un públic objectiu format per famílies espanyoles de classe social mitjana.
Té com a objectiu introduir el seu producte de la pizza com l'acompanyant de totes les situacions quotidianes de la vida, siguin bones o dolentes. El que realment vol vendre és que les pizzes són les solucions per a tot, i sempre estaran allà en lo bo i lo dolent.
Té com a objectiu introduir el seu producte de la pizza com l'acompanyant de totes les situacions quotidianes de la vida, siguin bones o dolentes. El que realment vol vendre és que les pizzes són les solucions per a tot, i sempre estaran allà en lo bo i lo dolent.
Vodafone Pass "Rapidito"
En aquest anunci se'ns presenta un nou servei de Vodafone anomenat "Vodafone Pass"
que et permet utilitzar les teves aplicacions favorites, sense gastar dades de la teva tarifa. L'empresa creadora del producte és Vodafone i l'anunciadora és l'agència Sra. Rushmore, els directors creatius han estat Miguel G. Vizcaíno, Marta Rico i Xisela López, i els redactors Carmen Fernández i Noel Filardi. Va dirigit a totes les persones de 13-60 anys amb qualsevol nivell economic. Les tècniques de publicitat que s'utilitzen són principalment per convèncer i seduïr. Intenta convèncer destacant allò positiu que té el producte (ofereix una tarifa a 3€) però amaga lo dolent que és el cost addicional que té. Per seduïr el que fa és oferir una solució senzilla que és evitar gastar dades si utilitzes la tarifa. També està magnificant el problema de queda-se sense dades. També utilitza imperatius com "contratalo ya". Per últim utilitza una cançó nova i amb molt de ritme i el seu slogan "Vodafone Power to you".
En realitat el que ens vol vendre és l'estiu perfecte sense preocupacions.
que et permet utilitzar les teves aplicacions favorites, sense gastar dades de la teva tarifa. L'empresa creadora del producte és Vodafone i l'anunciadora és l'agència Sra. Rushmore, els directors creatius han estat Miguel G. Vizcaíno, Marta Rico i Xisela López, i els redactors Carmen Fernández i Noel Filardi. Va dirigit a totes les persones de 13-60 anys amb qualsevol nivell economic. Les tècniques de publicitat que s'utilitzen són principalment per convèncer i seduïr. Intenta convèncer destacant allò positiu que té el producte (ofereix una tarifa a 3€) però amaga lo dolent que és el cost addicional que té. Per seduïr el que fa és oferir una solució senzilla que és evitar gastar dades si utilitzes la tarifa. També està magnificant el problema de queda-se sense dades. També utilitza imperatius com "contratalo ya". Per últim utilitza una cançó nova i amb molt de ritme i el seu slogan "Vodafone Power to you".
En realitat el que ens vol vendre és l'estiu perfecte sense preocupacions.
https://www.youtube.com/watch?v=Y0MsPCFS4Jw#action=share
Comentarios
Publicar un comentario