Pràctica de creació d'una campanya publicitària

  • Nom del producte : ÂME
  • Què fa? Què el fa ser diferent de les altres coses que ja existeixen? Definiu-lo bé : És un pintallavis que canvia de color depenent de l’estat d’ànim de la persona que se’l posa. Cada color simbolitza un sentiment: Vermell, passió; taronja, poderós; groc,normal; verd, relaxat; blau, trist; lila,enfadat. El que fa diferent aquest producte dels altres és que aquest pintallavis et permet mostrar els teus sentiments a la gent sense haver de dir-ho i és un pintallavis que mai tindrà el mateix color.
  • Logo de la marca : El nostre logo conté 3 colors diferents i difuminats. Trobem el rosa, el que més desta; el taronja,el de mida mitjana; i per últim el blau, el més petit. A continuació tenim el nome «ÂME» que en francès vol dir «ànima», perquè el nostre producte reflecteix l’ànima dels que l’utilitzen.
  • Target / target econòmic (edat, sexe, hobbies... del tot!) : El target objectiu d’aquest producte és de 15-30 anys. El target econòmic és la gent que té un sou o s’ho pot pagar, es a dir, adults i/o pares. Aquest producte va dirigit a les dones, joves i adolescents que el seu hobbie sigui maquillar-se i que li agradi.

  • Quins recursos voleu utilitzar? : Utilitzarem recursos de seducció com “sigues el primer” i “sigues èlit". Crearem una necessitat amb la dissonancia cognitiva. Utilitzarem una cançó coneguda en l’anunci televisiu on aparegui la imatge de marca. El nostre anunci serà Punk Marketing pel llavi que apareix. Serà minimalista amb fons blanc perque lo demes destaqui.
  • Com enfocareu la campanya? : El nostre anunci apareixerà principalment a les botigues on venguin maquillatge com Sephora, o els supermercats. També apareixerà a edificis i autobusos.
  • A quins mitjans voldrieu que sortís? A tot arreu, sobretot a les botigues on venguin maquillatge.
  • Teniu un eslògan potent? I música?: El nostre eslògan suggereix/pregunta als consumidors com es senten avui. Te gancho, fácil de recordar.


Comentarios

Entradas populares